Şube dönüşümü için iki yenilikçi ürün: TellerInfinity Asiste Self Servis Teknolojisi ve GDB-100 Self Servis Depozit Makinası

Protem ve Glory, şubelerini operasyon yerine iş üretme merkezine dönüştürmek isteyen bankalara iki yeni ürünle destek veriyor: Şubelerde yapılan tüm işlemleri self servis hale getiren asistan cihaz TellerInfinity;

Sadece son 10 yılda, eskiden şubelerde gerçekleştirilen işlemlerden %40’ı artık ortadan kalkmış durumda. İşlem sayıları hiç olmadığı kadar yüksek seviyelerde gerçekleşirken, bunların büyük çoğunluğu artık self servis kanalları üzerinden yapılmakta.

Bununla birlikte, daha derin bir analiz yapıldığında, self servis kanalları üzerinden yapılan işlemlerin çoğunun, bakiye görüntüleme, çek ödemeleri, maaş çeklerinin doğrudan nakit hesabına yatırılması, hızlı para çekme ve yatırma, para transferleri ve çek yatırma işlemleri gibi en basit işlemler olduğunu görüyoruz.

Bu geçiş dönemi içinde, banka şubeleri, daha karmaşık işlemlerin gerçekleştirildiği mekanlar haline geldi. Bu türden daha karmaşık işlemlere hala sık sık gerek duyuluyor. Banka şubeleri, para yatırma hizmetlerinin gerçekleştirildiği ve müşterinin hesabına ilişkin sorunların çözüldüğü başlıca merkezler olma niteliklerini koruyorlar. Aslına bakılırsa, müşteriler daha karmaşık bankacılık faaliyetleri söz konusu olduğunda gerçek banka görevlilerinden destek almayı tercih ediyorlar.

Bu, kötü değil, tam tersine harika bir şey. Müşteriler için önde gelen birebir temas noktaları olarak şubeler ve buralarda çalışan takım üyeleri, güçlü müşteri ilişkileri oluşturmak, satış fırsatları yakalamak ve müşterilere etkisi yüksek deneyimler sunmak doğrultusunda ideal bir konumdalar.

Burada zorluk, bu iki gerçekliği bir araya getirebilmekte ve şunları kabul edip içselleştirilmekte yatıyor: şubeye ilişkin
ekonomik kurallar artık değişti. Finans kurumları maliyetlerini iş akışlarına uygun hale getirmek zorunda. Çalışanların rollerinin şube bankacılığının yeni odaklarına uyum sağlaması şart. Tüm bunların doğru biçimde yapılması ise olağanüstü fırsatlar sunmakta.

Müşteriler ihtiyaçlarının çoğu için hala şube kanalını tercih ediyor, ancak artık şubeden beklentileri her zamankinden daha yüksek. Yakın zamanda yapılan araştırmalar müşterinin şubede yaşadığı deneyimin müşteri sadakati ve devamında müşterin in finansal çözüm tedarikçisi seçimi üzerinde tüm kanallar içinde en büyük etkiye sahip olan unsur olduğunu gösteriyor.

TellerInfinity bölünmeyen bir ilgi ve özen ile yardım ve destek sunarken müşterinizle yeniden irtibat kurmaları için çalışanlarınıza daha fazla zaman kazandırır. Banka görevlisi ve müşteri birebir ve fiziki olarak yanyana bulunarak, anında bağlantı kurabilir. Müşteri uzunca bir süre

  • İşlem sırasını beklemek ve ardından gişe görevlisiyle arada fiziki bir engel varken görüşmek zorunda değildir. Sunulan yardımlı hizmet böylece, otomasyon etkinliği ile kişisel ilginin verdiği güven arasında bir köprü kurmaktadır.
  • Müşteri ile kurulan bu yeni, daha kişisel temas, onları memnun edecek, çalışanlarınızın motivasyonunu yükseltecektir. Ek olarak, maliyetlerinizi düşürecek ve şubelerinizin rakiplerinize göre daha öne çıkmasına büyük katkı sağlayacaktır.
  • Müşteriler artık işlemlerini nasıl ve ne zaman yapmak istiyorlarsa öyle yapabilecekler, banka personeliyle ise istedikleri derecede etkileşime gireceklerdir. Sunulan, “işlemini kendin yap” tarzında hayal kırıklığı yaratan bir talimat değil, üst seviye bir hizmettir: TellerInfinity teknoloji ile kişisel temas arasında eşsiz bir denge yaratır.
  • Bireysel bankacılık müşterileri ile küçük ve orta ölçekli ticari işletmeler için, para atırma, kupür seçimi imkanı tanıyan yüksek tutarlı para çekme işlemleri de dahil olmak üzere tüm hizmetler.
  • Madeni para için ihtiyaca göre konfigüre edilmiş özel miktarlı madeni para yatırma, madeni para çekme, tam işlevli madeni para çevrim işlemleri.
  • MICR doğrulaması, çift taraflı görüntü analizi, otomatik cirolama işlemine ek olarak, isteğe göre deste halinde ya da tek bir çek içeren hızlı taratma işlevi.
  • Sunduğumuz DYNAMIX yazılımı arayüzleri ile resmi çek ve para transfer emri üretimi ve basımı, ihtiyaca uygun kart basımı işlemleri.
  • Barkod (1D, 2D, QR) ya da NFC kart (temassız kart) okutma yoluyla gerçekleştirilir, A4/tam sayfa (termal yazıcı ile) yazdırma ve daha pek çok işlem.
  • – Bir Glory çözümü olan Dynamix yazılımı sayesinde TellerInfinity, minimum bir entegrasyon çabasıyla ve en düşük maliyetlerle mevcut bankacılık sistemlerine ve iş akışlarına kolaylıkla entegre edilebilir.

Yüksek adetlerde nakit parayı, banka personelini meşgul etmeden, müşterinin kendi başına kısa sürede ve kolayca hesabına yatırmasına imkan veren yüksek kapasiteli depozit makinası GDB-100.

Gelişmiş doğrulama ve kupüre göre tasnif özelliklerine sahip, ölçeklenebilir bir banknot otomasyon cihazı olan GDB-100, ticari ve bireysel müşterilerin büyük miktarlarda para yatırmasını kolaylaştırır. Yatırılan tutarlar hızlı ve etkin bir şekilde işlenir, böylece şubede uzun kuyruklar oluşması engellenerek nakit işleme maliyetlerinin düşürülmesi ve nakit envanterinin şube içinde başka bir yerde kullanılabilmesi sağlanır.

GDB-100’de 5 adede kadar yükseltilebilen rulo tipi kaset bulunmaktadır. Toplamda 5 kasete kadar depolama yapılarak max. 13.500(*) adet banknot depolanabilmekte olup, 10 banknot/saniye nakit işleme hızı ile GDB-100 depozit makinası yüksek kapasite ve hızlı sayım özelliklerine sahiptir.